wtorek, 2 listopada 2021

Szyld farmhouse i inne dodatki

Cześć Dziewczyny!
W poprzednim poście pokazywałam Wam szyld Farmhouse, który nabyłam w sklepie Gaya Design. Szyld postał chwilę w różnych miejscach i w końcu znalazłam dla niego odpowiednie miejsce do powieszenia. Pierwsza myśl była taka, żeby powiesić go w kuchni, gdzieś w okolicach okna, ale tam już i tak dużo się dzieje. 
Ostatecznie stanęło na przedpokoju, nad drzwiami do sypialni, które są najbardziej widoczne z wejścia do mieszkania. Takie tabliczki, czy zawieszki dodają moim zdaniem charakteru wnętrzom, są przysłowiową kropką nad i. Dlatego nie spieszę się z dobieraniem dodatków, chciałabym żeby przedpokój miał "charakter", ale przy tym też trochę luzu:) No i żeby był praktyczny...

W weekend postanowiłam też w końcu jakoś zagospodarować ścianę przy pierwszej od wejścia szafie, w której wieszamy kurtki, a w szufladach chowamy buty. Na ścianie zawisły ramki i kapelusz, ale muszę jeszcze popracować nad kompozycją, może dodać więcej ramek dookoła. Z małej szafki powstało mini siedzisko do zakładania butów, czy odłożenia torebki. Wiem, że wizualnie lepiej wyglądałoby tam szersze siedzisko, ale musi otworzyć się szafa, a Weronika musi mieć swobodne wejście do pokoju, więc większe się nie zmieści.





Z nowości jeszcze, to podczas ostatniej wizyty w Tk Maxxie złapałam taki kuchenny kosz na owoce i warzywa. Jest fajny, bo dwupoziomowy i można na nim zmieścić o wiele więcej owoców. Zajmuje też mniej cennego miejsca na blacie.






Przyszedł też w końcu czas na porządki w wiszących szafkach kuchennych, w których nie wiem, jakim cudem, mocno się kurzy... 
Dobrze tak od czasu do czasu wyjąć wszystko, umyć i poukładać na nowo...;)




Doczekałam się też w końcu nowego czajnika:) Pisałam jakiś czas temu, że nasz stary jest bardzo głośny i przeszkadza nam to. Szukałam na podstawie różnych opinii i recenzji jak najcichszego i szczerze polecam ten model, bo trafiłam na naprawdę cichy i szybki czajnik. 

Trafiłam też przypadkiem na sklep z polską porcelaną drugiej kategorii, gdzie za kilka złotych można kupić klasyczną białą (ale nie tylko) porcelanę, np. filiżanki po 3 zł, czy solnica za 5 zł, a duży półmisek choinkowy za 15 zł. Muszę wybrać się tam ponownie z jakąś większą torbą:) Sklep mieści się przy Al. Jerozolimskich róg Kruczej, nie pamiętam nazwy, ale wybór jest bardzo duży i można tam przepaść...:)









Przemalowałam też tablicę korkową na biało, jest dzięki temu o wiele lżejsza wizualnie. To stara tablica korkowa w drewnianej ramie, którą wieki temu kupiłam do naszej kuchni w poprzednim M. Stała kilka lat w kącie, a po przeprowadzce w zeszłym roku dałam jej kolejne życie malując ją na czarno i wieszając na niej kalendarz adwentowy. W tym roku obwieszę ją światełkami i pewnie też przygotuję kalendarz dla moich nastolatków, bo najmłodszy Dominik już się dopytywał, czy będzie w tym roku...:)




I to na dzisiaj tyle, uciekam do domowych spraw.
Miłego dnia!
Pozdrawiam

Asia

37 komentarzy:

  1. Twoje mieszkanie Asiu jest prześliczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah...Ty to masz gust!!!! Jest cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny klimat stworzyłaś Asiu, wszystko idealnie dobrane,bystre oko cis wypatrzyło �� niezłe miejsce jak na okulary ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję! A okulary na rower odwiesza tam Paweł:)

      Usuń
  4. A dlaczego na jednym zdjęciu drzwiczki szafki i okap są niebieskie? 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To złudne wrażenie, po prostu zdjęcie robione było o zmierzchu, ale przy zapalonym świetle w szafkach...

      Usuń
  5. Śliczne mieszkanie. Jest inspiracją dla wielu osób.

    Mam pytanie, jaki jest kolor i firma farby na ścianach w salonie i przedpokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja odpowiem bo wiem :) kiedyś też pytałam ale sama znalazłam w poprzednich postach. Farba to beckers a kolor Mellow

      Usuń
    2. Dziękuję, tak dokładnie, to Beckers, odcień Mellow, mamy taki sam w salonie, w przedpokoju i u Mikołaja w pokoju.

      Usuń
  6. Wszystko fajnie, chociaż ja nie lubię napisów na ścianach

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie dobrane moim zdaniem te wszystkie dodatki. Mi osobiście takie jasne aranżacje bardzo się podobają, ale nie jestem pewien czy to jest do końca praktyczne - czy nie trzeba nieustannie sprzątać, bo widać każdą drobinkę kurzu? Bardzo fajnie by pasowały tutaj takie białe dywany https://dywanywitek.pl/dywany-biale - a jak wam się podobają?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wnętrze..., bardzo gustownie, wszystko super dobrane. Mam pytanie odnośnie płyty kuchennej. Widzę, że jest gazowa. Jak się sprawdza taka biała? I palniki bez tych rusztów ? Czy garnki na takich palnikach są stabilne? Nie zjeżdżają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:) Tak, płyta jest gazowa, miałam obawy co do białego szkła, ale jestem bardzo zadowolona. Jest o wiele łatwiejsza w utrzymaniu czystości niż taka chromowana, nie widać na niej smug. Ruszty są stabilne i można je łatwiej umyć, nawet w zmywarce.

      Usuń
  9. Moc krásné,jako vždy všechno u vás.Ráda chodím k vám na blog,kde se kochám.Krásnou sobotu.Marťa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Drobiazgi, które tworzą całość :) Piękne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię blog. Wnętrze jest spójne, jasne, ale jednoczesnie ciepłe. Takie w którym aż chce się przebywać. Dzieki za namiary na ciekawe dekoracje oraz inne dodatki wnętrza. Sama również regularnie zmieniam dekoracje w swoim mieszkaniu ;) Nie boję się również złapac raz na jakiś czas za pędzel i coś przemalować.

    Od siebie polecam dodatkowo Meble Tkaniny:
    https://www.mebletkaniny.pl/polki-do-salonu-cat-361

    W sklepie jest olbrzymi wybor ciekawych dekoracji ściennych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry :) Prosze napisac jaka to farba w przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry:) Farba w przedpokoju i salonie, to Beckers, kolor Mellow. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Dziękuję, bardzo ładne mieszkanko. A można zapytać jaki był koszt szafek w kuchni bez blatów? I czy ościeżnica przy drzwiach w przedpokoju to regulowane takie klasyczne czy już na wymiar 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt kuchni (z AGD, bez płyty gazowej i zlewu, ale z blatem), to ok. 15 tys.W przedpokoju przy drzwiach to nie są ościeżnice, tylko opaski drzwiowe, które dokupuje się osobno jako wykończenie.

      Usuń
  14. Bardzo estetycznie wykonana kuchnia. Niesamowicie podobają mi się te białe meble. Początkowo myślałam o podobnych, jednak ostatecznie zdecydowałam się na beton piaskowy, który prezentuje się równie elegancko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudnie to wygląda! Dom jak z bajki, a biel stwarza mnóstwo możliwości do ciekawych połączeń kolorystycznych i rozjaśnia połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne i eleganckie dodatki, a do tego światełka, które tworzą klimat świąt w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuchnia robi na mnie ogromne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to wygląda, świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie to wygląda. Dom jak z bajki, chciałoby się zamieszkać od zaraz :)

    OdpowiedzUsuń

  20. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo stylowe i przytulne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  22. En Yakın Hurdacı firması Rüzgâr Hurda Metal aracılığıyla tüm hurdalarınızı değerlendirebilirsiniz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrząc na tą aranżację od razu widać serce włożone w jej wykonanie

    OdpowiedzUsuń