wtorek, 19 kwietnia 2022

Wielkanocne migawki

 

Witam Was ciepło!

Nie zdążyłam przed świętami podzielić się wielkanocnymi kadrami z naszego M, przygotowania i realne życie pochłonęły mnie całkowicie. Przyjechała moja mama, w pierwszy dzień świąt byli też moi teściowie, więc spędziliśmy fajnie, rodzinnie ten czas.

Ale żeby nic nie umknęło, wrzucam migawki z naszych świątecznych czterech kątów - kuchennych, salonowych i balkonowych:) 

Miłego oglądania!

******

Pozdrawiam serdecznie!

Asia




























21 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie i to co uwielbiam w tych Pani wnętrzach ta subtelność barw, lekkość, klimat .... pięknie aż nie można się napatrzeć !!! I jest mój ulubiony Tofik.... pozdrawiam cieplutko - Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. I tylko krzyżyka brak... Zasmuca świat sprowadzony do zajączka. Jaki by piękny nie był.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle przepięknie!!! A najlepsze jest to, że nie ulega Pani modom i trwa przy swoim stylu. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze ślicznie i gustownie.Uwazam,że krzyż jak i śmierć Jezusa adoruje się w sercu nie na pokaz dla innych.Wracajac do dekoracji na półce kuchennej przybyły dwa pojemniki i turkusowy talerz na jajka,czy może pani zdradzić miejsce zakupu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzyż to symbol i wyraz miłości - to w przypadku ludzi głęboko wierzących tak naturalna potrzeba jak obrączka na ręku u kochającego małżonka. To nie jest na pokaz, to znak miłości, który znika z postami jak powyżej. Jakie czasy, takie wybory. Do wiary nie da się zmusić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo stroików, jajek, zajączków - czyli krótko wielkanocna szopka....

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama w tym roku zaczęłam dekorować swoje mieszkanie. Wczesniej nie przykładałam uwagi do dekoracji, teraz uznałam, że jest jednak trochę ponuro i trzeba będzie nieco odswieżyć wnętrze ;)

    Powiesiłam kikla obrazów na ścianach, niemniej postawiłam na obrazy ręcznie malowane na płotnie.
    Polecam zajrzeć tutaj:
    https://obrazysztuki.pl/product-category/obrazy-do-salonu/

    Na miejscu można zamówić ciekawe obrazy do salonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to robicie! Święta właśnie tak powinna wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia i cudowne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkanoc to naprawdę słodki, piękny i bajeczny czas. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy ktoś ma chociaż chwilę przed świętami, potem trudno ją znaleźć nawet sporo po nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wnętrze, niesamowity klimat . A pies cudowny

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis! Cudowna relacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne dekoracje na pięknych fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest naprawdę pięknie

    OdpowiedzUsuń