środa, 12 października 2022

Poszewki, wazoniki i świeczniki...


 

Witajcie Dziewczyny!

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami kilkoma drobiazgami, jakie wpadły mi w ręce w ostatnich tygodniach przy okazji  spontanicznych wizyt w różnych sklepach wnętrzarskich.

W Zara Home wypatrzyłam takie bawełniane, dość grube poszewki - jedna w błękitne paski, druga w drobny łączkowy kwiatowy wzór. Bardzo lubię akurat takie motywy na poszewkach, bo niemal do wszystkiego pasują i zawsze wyglądają dobrze. Przydadzą mi się i do salonu, i do sypialni;) A plusem była ich promocyjna cena:)

Z kolei w Homli wołała mnie z półki taka błękitna butelka/wazonik;) Trafiłam też na ładny szklany niski świecznik, idealny do wysokich świeczek.

Też już jakiś czas temu kupiłam dwa białe świeczniki Ib Laursen tzw. kaganki. Bardzo spodobała mi się ich prosta forma, są metalowe i będą też dobrą bazą do świątecznych dekoracji.



A na regale nastąpiła też mała zmiana durnostojek;) Zrezygnowałam z jednej, najwyższej półki, żeby nie było tak gęsto;) Rama czeka na jakąś ciekawą grafikę;)









****

I jeszcze na koniec, tych z Was, którzy nie zaglądają na FB i IG;), zapraszam na filmik w formie Home tour, który nagrałam, namówiona przez Favi :)

Filmik na Facebooku znajdziecie TUTAJ, a na Instagramie TUTAJ

Występy artystyczne, to chyba jednak nie moja bajka, ale przynajmniej pamiątka fajna:) 

Pozdrawiam Was ciepło, trzymajcie się!

Asia


10 komentarzy:

  1. Opět jsem se potěšila tím, jak krásné to doma máte. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jak zawsze! I taki porządek, że aż się jutro wezmę za robotę u siebie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama właśnie skończyłam remont kuchni. Suszarka w szafce bo nie wszystko myje się w zmywarce i się robi non stop bałagan na blacie jak schnie,
    Dobre rozplanowanie gniazdek,
    Ciąg ustawić tak aby było jak najwiecej blatu roboczego,
    Meble do zabudowy do sufitu,
    Na dole same szuflady, chociaż 2 takie mega duże na garnki czy np. 12 os. zastawę,
    Kran flexi - mega wygoda w każda stronę można wyginać
    https://uchwytymeblowe24.pl/galki-meblowe

    Jeśli szukacie oryginalnych dekoracji, polecam to miejsce. W sklepie mozna dostać ciekawe gałki meblowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie masz Asia. Naprawde! Jasnosc, czystosc, i te detale,ktore gromadzisz pasuja w Twoim wnetrzu idealnie. Odczuwam czysta przyjemnosc patrzac na Twoje zdjecia:) i oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno domek jak i stolik są przepiękne. I doskonale razem współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  6. SO schöne BERUHIGENDE FARBEN
    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie jak zawsze! I taki porządek, że aż się jutro wezmę za robotę u siebie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie detale są niezwykle ważne i korzystnie wyglądają w wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń