niedziela, 17 grudnia 2023

Jak zrobić szprosy w oknach


Witajcie, dobry wieczór!

W przedświątecznej gorączce, zgodnie z obietnicą, dodaję posta ze szprosami okiennymi. 

Szprosy zawsze mi się podobały, postanowiłam więc, wykorzystując gdzieś zobaczoną w necie inspirację, zrobić je sobie sama;)

Wykorzystałam do tego dwustronną taśmę, którą kupiłam w markecie, poniżej macie zdjęcie opakowania, ponieważ dostałam bardzo dużo pytań o nią. To zwykła dwustronna taśma, chyba montażowa, więc można wykorzystać taką lub podobną. Ważne, żeby miała odpowiednią szerokość (u mnie 1,8 cm) i żeby nie byłą cienka, tylko ciut grubsza, taka piankowa. Odmierzacie miejsce klejenia, zaznaczacie sobie ołóweczkiem i przyklejacie:) Cała filozofia. Jak się znudzi, można oderwać dość łatwo, a resztki zmyć.


Szprosy przykleiłam najpierw na kuchenne okno, żeby trochę je urozmaicić i żeby tak nie straszyło tą czernią w te ciemności, jakie teraz mamy... A że wyszło zaskakująco dobrze, po kilku dniach przykleiłam na okno w salonie, ale zabrakło mi już taśmy na okno balkonowe, muszę dokupić.






Dostałam też dużo pytań o lampki w oknie - to girlanda z gwiazdkami z Aldi, kupiłam ją, bo idealnie rozmiarem pasuje na moje okno kuchenne.

I pytacie też o girlandę - to tak naprawdę miks 3 różnych - baza, to najzwyklejsza, stara girlanda choinkowa, którą owinęłam wokół karnisza i na wierzch dodałam dwie cieńsze girlandy z eukaliptusem i tymi bordowymi kulkami. 






W dzień jest mniejszy kontrast i szprosy są mniej widoczne.

W salonie wyszło tak.

Jest przytulniej, ciekawiej, chyba ok:)


****

Trzymajcie się ciepło w tym przedświątecznym tygodniu:) Ja weekend spędziłam na praniu wszelkich tekstyliów, pokrowców, kocy, poszewek itp. Jakimś cudem udało mi się też już kupić i zapakować chyba wszystkie prezenty;) W tym roku święta spędzamy w szerokim gronie, będzie wesoło:)

Pozdrawiam!

Asia

14 komentarzy:

  1. Úchvatné to máte.- Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło fantastycznie, jesteś genialna. Wszystkie szczegóły dopracowane. Nie mogę oderwać oczu od zdjec😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Zawsze podobało mi się Twoje mieszkanie, dlatego z przyjemnością tutaj zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Asiu, cudnie u Pani w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, po prostu EXTRA!!! Pięknie to wygląda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jak zawsze ,uwielbiam zaglądać, szprosy ,lecę po taśmę, dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu , zaglądam do Ciebie od zawsze , jesteś niesamowicie zdolną , kreatywną i pomysłową dziewczyną , dziękuję za inspiracje , , podziwiam , pozdrawiam i życzę zdrowych , wesołych rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jak to genialnie wygląda. Takie proste rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt finalny jak zwykle wspaniały. Super, że znalazłem ten poradnik. Może w tym roku uda mi się coś takiego zrobić. Chociaż znając moje zdolności do takich spraw - może być ciężko. W każdym razie będę się starać. Dzięki za wskazówki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zdecydowaliśmy na białe szafki.

    OdpowiedzUsuń