poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Upolowane na starociach

 

Rozpędziłam się dzisiaj i taka niespodzianka :) Wrzucam od razu kolejnego posta, bo nazbierało mi się sporo zdjęć z ostatnich tygodni:)

Mam ostatnio "zajawkę" na trochę inne klimaty, bardziej stonowane kolory, drewno, naturalną ceramikę, a nawet miedź i złoto...;) 

Prawda jest taka, że taka klasyka zawsze się obroni i zawsze będzie dobrze wyglądać. Takie elementy, najczęściej wynalezione na starociach, są ponadczasowe, nie jakoś super modne, "trendy", ale miłe dla oka i zaczęłam ostatnio dobrze się czuć we wnętrzu z takimi dodatkami i kolorami.

Od czasu do czasu wypatruję jakiegoś drewnianego mebelka, stolika czy komódki, poszukuję teraz np. niewielkiej drewnianej szafeczki do kąta między salonem a kuchnią, czekam, aż wpadnie mi coś w oko, z dobrą ceną i będę wiedziała, że to jest TO;)

A tutaj moje zdobycze z ostatnich tygodni:)) 

Upolowane na pchlim targu, czy w sklepie ze starociami, a mam takie dwa ulubione-jeden na Woli, drugi na Ursynowie:) W moje ręce wpadło też ostatnio dużo klasycznych drewnianych ramek, które uwielbiam w takim wydaniu. Część zostawiam z taką grafiką, jaką mają, a część grafik wymieniam, niektóre jeszcze czekają na jakieś pasujące plakaty.

Wraz ze zmianą dodatków i kolorystyki, mieszkanie się zmienia, zaczyna wyglądać inaczej niż w pastelowym, trochę słodkim wydaniu, ale cała zabawa w tym, żeby gonić króliczka, prawda?;))

Zostawiam Was z tą masą zdjęć, kolejny post będzie pewnie działkowo-balkonowy, bo udało mi się zrobić już sporo przez te ciepłe dni, które były.  

Jeszcze raz pozdrawiam:)

Asia


















7 komentarzy:

  1. Przepiekne przedmioty z duszą. Idealnie wpasowały się i tworzą klimat. Wnętrza nabrały charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! To prawda, takie dodatki są kropką nad 1 i dodają charakteru. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pięknie. Klimatycznie. Lubię takie drobne zmiany. Z ciekawości. Jak nazywa się kwiat- drzewo na parapecie kuchennym ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) Drzewko na parapecie, to niestety sztuczna roślinka z Ikei;) Szukam czegoś podobnego żywego, raz nawet kupiłam jakieś zioła na pniu, ale je uśmierciłam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ten czajniczek to sztos 😍cudowny klimat uwielbiam Twój domek CUDO ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Między kuchnią a salonem w kąciku stała ładna, biała konsolka z VidaXL, gdzie się podziała?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dodatki upolowałaś. Przedmioty z historią dodały kolorytu w kuchni. Obserwuję i pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń