wtorek, 24 września 2024

Biurko w salonie


Witajcie!

Chciałam Wam dzisiaj pokazać realizację mojego spontanicznego pomysłu zaaranżowania kąta w salonie przy drzwiach balkonowych. W tym miejscu od początku stoi stał regał z ikeowskiej serii Liatorp. Gdy jakiś czas temu chciałam dokupić do niego drzwi, okazało się, że seria jest już wycofana i drzwi nie są i nie będą już dostępne... Nie można ich też już dostać ani na allegro, ani na olx, a chciałam zamknąć, przynajmniej częściowo ten regał, żeby lepiej i funkcjonalniej go wykorzystać i mieć witrynę zamiast otwartych półek.

 


Pomyślałam sobie, że poszukam jakiejś drewnianej witryny i przerobię ją i przemaluję. Na Pintereście znalazłam nawet fajne inspiracje;) Zobaczcie jak można stiuningować zwykłą sosnową witrynę

 

Ale doszłam do wniosku, że tak naprawdę ta część salonu jest w ogóle nie wykorzystana, a mi brakuje przecież miejsca do pracy, nawet niewielkiego, bo za każdym razem rozkładam się z laptopem na stole, co na dłuższą metę jest męczące i denerwujące. Pochodziłam trochę z metrówką po pokoju, przymierzyłam na próbę konsolę z przedpokoju i decyzja zapadła - będzie biurko;)

Po szybkim rozeznaniu zdecydowałam się na biurko z serii Lommarp z Ikei - jest małe, zgrabne, ale wygodne, pasuje kolorystycznie i stylistycznie do regału Liatorp (regał jest kremowy, biurko jasnobeżowe) i co najlepsze - ma wbudowany w blacie schowek na kable, dzięki czemu nic się nie plącze pod biurkiem, co zawsze doprowadza mnie do szału...No i ma małą, ale pojemną szufladę.

Nie chciałam mebla kupować w ciemno, wolałam je obejrzeć na żywo, dlatego w sobotę wieczorem  zaciągnęłam Pawła do sklepu i jeszcze tego samego dnia biurko stanęło w salonie;))

 

Przed zakupem zrobiłam sobie na stronie Ikei wizualizację, jest to świetny sposób na przekonanie się, jak mebel będzie wyglądał w rzeczywistości w konkretnym pomieszczeniu. Funkcja ta jest dostępna na telefonie, trzeba przy produkcie wybrać opcję "zobacz w 3D", a następnie "zobacz w AR", dla mnie genialna opcja;)

Początkowo biurko ustawiłam przodem do regału, ale ustawienie przodem do okna jest strzałem w 10:) Dlatego zdjęłam zasłony z tej strony, żeby mieć więcej światła i widok na zieleń na balkonie. 

 Muszę teraz pomyśleć nad wygodnym i estetycznym fotelem biurowym, no i dopieścić i zagospodarować ten kąt;) Póki co testuję różne oświetlenie, raz lampę stołową, raz stojącą, obie wersje mi pasują;) Do tego świeże kwiaty w wazonie, filiżanka z herbatą i tak to ja mogę pracować:)

****

Trzymajcie się ciepło!

Pozdrawiam

A.


 









6 komentarzy:

  1. To je nádherná a praktická inovace. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło ślicznie, biurko wpasowało się idealnie 👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super . A ja i tak pamiętam burko w przedpokoju w starym salonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Też o tym myślałam urządzając ten kąt, że w starym mieszkaniu ustawiłam kiedyś stół w przedpokoju...;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń