środa, 18 września 2024

Jesienne granaty

 

Cześć!

W ostatnim poście pokazywałam Wam zmiany w przedpokoju z m.in. tapetą w niebieskie kwiaty. Cieszę się, że metamorfoza przypadła Wam do gustu i dziękuję za wszystkie miłe słowa!

Idąc za ciosem postanowiłam wprowadzić trochę granatu i ciemniejszych barw w naszym salonie. W naszym osiedlowym outlecie natknęłam się na ciemne, grafitowe zasłony i to był impuls, żeby poeksperymentować kolorystycznie;) Nie sądziłam, że kiedyś takie ciemne kolory we wnętrzach będą mi się podobać, i przyznam szczerze, że trwa to już kilka miesięcy;)

Zasłony czy poszewki na poduszki to coś, co można zmienić w kilka minut, a jednocześnie diametralnie zmienić styl i klimat we wnętrzu. Dlatego mam dość dużą kolekcję i poszewek, i zasłon...;)

Do ciemnych zasłon dobrałam poszewki - kilka znalazłam w czeluściach szafy, kilka dokupiłam. Poszewki są z Ikei, Jyska, Homli i Pepco. Zmieniłam też pokrowce na krzesłach na granatowe w biały kwiatowy wzór, które świetnie nawiązują do tapety w przedpokoju. Dodałam też kilka czarnych akcentów w postaci świeczników czy podstawy lampy, bo wbrew pozorom czerń z granatem fajnie ze sobą gra. Nie widać też tego na zdjęciach, ale kilka dni temu przemalowałam nawet na czarno białą podstawę tej stojącej lampy i jest "git"...;)

I powiem Wam, że na razie dobrze się czuję w takim zestawieniu kolorów, być może dlatego, że baza nadal jest jasna-ściany, meble, dywan. I reszta domowników też zadowolona z odmiany;) 

Rozgośćcie się, zapraszam:)

Pozdrawiam!

Asia





















3 komentarze:

  1. Abolutnie nie spodziewałabym się,że granatowe zasłony i dodatki mogą stworzyć tak piękne wnętrze..Kiedyś pamiętam w dawnym mieszkaniu pomalowałaś bodajże jedną ścianę na granatowo i chyba zrezygnowałaś z niej ,ale tutaj jest niesamowicie.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Úžasné bydlení. Máš veliký talent vytvářet rodině pěkné zázemí. Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu. Od samego początku te granatowe pokrowce na krzesła w białą łączkę najbardziej mi się podobały i są najmniej nudne. Widzę, że idziesz w granaty: w salonie, w przedpokoju w tapecie w kwiatki i w słomkowej porcelanie 😄

    OdpowiedzUsuń