wtorek, 8 lutego 2022

Łazienka wiosenna

 

Witam Was ciepło!

Dzisiaj kilka kadrów łazienkowych w wiosennym wydaniu. 

Zamieniłam choinkowe gałęzie w wazonie na różowe tulipany, dodałam różowy ręcznik, błękitne lusterko, kwiatowy obrazek i zrobiło się wiosennie i romantycznie:)

Pisałam już kilkakrotnie, że po łazienkowych doświadczeniach z poprzedniego mieszkania, gdzie wybrałam pomarańczowy pas płytek (tak, tak...), łazienka w nowym M miała być jak najbardziej klasyczna, neutralna i ponadczasowa. 

I taka, żeby to właśnie jedynie dodatkami i kolorami zmienić jej charakter, bez nakładu kosztów i pracy, jak się znudzi;)


Chodzi mi czasami po głowie i podpowiada za uchem taki mały głosik, żeby poeksperymentować z tą szarą ścianą i dać np. jakąś wzorzystą tapetę na ścianie z półką i w części z wc...;) 

 

 źródło: https://www.homebunch.com/home-renovation-2/


 

 źródło: https://www.fridayandcodesign.com/

 

źródło: Przepraszam autora, zdjęcie zapisane z Pinteresta

Ale obawiam się trochę tapety w łazience, bo moje dzieci, pomimo naprawdę dobrej wentylacji,  robią saunę pod prysznicem i nie wiem, jakby się to skończyło. Póki co ten szary kolor jest optymalny, pasuje do drewna i do szarości płytek przy umywalce i pod prysznicem, ale np, jakiś kontrastowy, ciemniejszy kolor też by dobrze wyglądał, ale aż tak odważna chyba nie jestem...:)

źródło: Przepraszam autora, zdjęcie zapisane z Pinteresta



 





Jesteśmy też bardzo zadowoleni z dużego prysznica i cieszę się, że nie zmniejszyłam go. Pierwotny plan był taki, żeby po prawej stronie postawić ściankę i zrobić wąską szafę na kosmetyki i ręczniki, a prysznic i wejście do niego zmniejszyć. Ale szafki, które mamy pod umywalką i nad wc zdecydowanie wystarczają, a duży prysznic jest bardzo wygodny.

I widok spod prysznica:)


Jak widać płytki nawet pod prysznicem nie są do samej góry, a jedynie na wysokość szyby. Jeśli macie obawy, czy takie rozwiązanie się sprawdza, to potwierdzam - użytkuje się bez najmniejszego problemu:)

 

******

Na dzisiaj to tyle:) Wyczekuję w końcu jakiegoś słonecznego weekendu, ale chyba się nie zanosi w najbliższym czasie, ech...

Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się!

Asia

11 komentarzy:

  1. Yes. the wallpaper is a brilliant idea. Photo 2. would fit very well.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja łazienka jest już gotowa na wiosnę. Jest przytulnie i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherná kúpeľňa, máte môj veľký obdiv!
    Kde ste prosím kúpili skrinkupod umývadlo a umývadlo? Ďakujem za odpoveď.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szafkę robiliśmy sami (mój mąż). Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo ładna łazienka, zastanawiam się od dłuższej chwilki jaka to umywalka. Przeglądałam chwile internet i niestety nie udało mi się jej zlokalizowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta łazienka wpisuje się idealnie w cała aranżację.

    OdpowiedzUsuń