czwartek, 10 lutego 2022

Ulepszanie przedpokoju

Witam Was serdecznie!

Drugi post w tym tygodniu, ale się rozpędziłam...😀

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do naszego ursynowskiego przedpokoju:) 

Nastąpiła tu mała zmiana, bo pojawił się nowy wieszak przy szafie na kurtki. 

Długo rozmyślałam, jak zagospodarować ten kawałek ściany, który był lekko pustawy i niewykorzystany. 

Jakiś czas temu powiesiłam kilka obrazków i postawiłam małą szafkę, ale szafka nie sprawdza się teraz, bo zostawiamy tam na chodniku buty do wyschnięcia przed schowaniem ich do szuflad, a że jest nas piątka, z czego buty Pawła i Mikołaja to rozmiary 45 i 46, więc zajmują bardzo dużo miejsca.

 

Doszłam do wniosku, że najbardziej praktyczny będzie w tym miejscu duży wieszak, na którym będę mogła odwiesić torebkę, szalik, czy smycz:) Wymarzył mi się taki w stylu farmhouse, drewniany, lekko stylizowany z czarnymi haczykami. 

Niestety takie gotowe modele, które od razu mi się spodobały kosztują majątek, albo trzeba na nie czekać 3 miesiące. Zdecydowałam się więc na coś pośredniego - kupiłam biały drewniany wieszak (model Belluno Elegant z Zych Meble), który wyglądał tak:

  

Metalowe haczyki, które mi nie odpowiadały wielkością i kolorem zmieniłam na czarne bardziej stylizowane i inaczej je rozmieściłam. Myślę jeszcze nad dodaniem ew. jakiegoś delikatnego gzymsu u góry, bo zostało nam kilka kawałków od mebli kuchennych. Zdecydowałam się na ten wieszak, bo jest drewniany i był pomalowany już na biało, nie jest też bardzo duży i jest możliwość swobodnego otwarcia drzwi od szafy.



Wieszak nie przeszkadza też we wchodzeniu i wychodzeniu z pokoju Weroniki, nawet po powieszeniu różnych rzeczy, poniżej widok z jej pokoju









 

To widok na drzwi wejściowe od strony sypialni. 

Czarna skrzynka internetowa przy suficie czeka na zabudowę od prawie 2 lat... Przypominam mężowi co pół roku...:)

W temacie ulepszania przedpokoju chodzą mi po głowie kolejne plany :)

Ponieważ ściana przy wejściu świeci pustką i brudzi się niemiłosiernie, wymyśliłam położenie w tym miejscu boazerii z mdfu, tylko nie mogę się zdecydować, czy wybrać taką w stylu angielskim, czy zwykłe proste wąskie listewki. Pierwsza jest z Leroy Merlin, druga z Castoramy. Ta druga na pewno pasowałaby do wieszaka, a pierwszą trzeba by też malować i odświeżać, dlatego skłaniam się do tej drugiej.

Uwielbiam boazerie i różne listwy czy sztukaterie, uważam, że szczególnie w kuchni, czy przedpokoju dodają ciepła i są praktyczne. U nas na wszystkie drzwi i przejścia daliśmy zwykłe opaski drzwiowe, które bardzo na plus je zmieniły i dodały takiego smaczku.


Podobnie mam dylemat ze ścianą przy łazience, naprzeciwko drugiej dużej szafy. Tutaj też jest pusto, myślałam o takiej samej boazerii, jak przy drzwiach wejściowych lub jeszcze ewentualnie o jakimś dużym wysokim lustrze, co na pewno optycznie poszerzyłoby ten wąski korytarzyk.



****

Teraz czekam na jakąś wolną chwilę i przypływ weny, żeby pojechać po boazerię, a później ją ułożyć:) 

Odmeldowuję się i pozdrawiam serdecznie!

Asia

36 komentarzy:

  1. Tvoj dom je nádhernýýýý!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani styl urządzania mieszkania jest mi bardzo bliski.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiper dla babek, piękności po prostu. Natomiast mężczyznom niekoniecznie z tym stylem po drodze ;). Owszem, ładnie - jak mówią moi - ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem, ale akurat moi trzej mężczyźni nie zwracają na to uwagi i mam wolną rękę:)

      Usuń
  4. Pięknie zaaranżowane! Czekam na efakt z boazerią 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Jsem do tvého bytu zamilovaná!
    A jaké jsi to udělala v pokoji dcerky?
    Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu przepięknie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzien dobry :) moglaby mi Pani powiedzieć gdzie został zakupiony ten plotek na balkonie? Jest cudny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pergole, to są Leroy Merlin i pomalowałam je na biało.

      Usuń
  8. Poproszę o namiar na drzwi z lustrem i kinkiety z przedpokoju😯

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi są albo z Leroy Merlin albo z Castoramy, już nie pamiętam, bo były kupowane 2 lata temu, ale widziałam wczoraj w LM podobne. Kinkiety kupiłam przez internet (bez abażurów), niestety też ponad 2 lata temu i nie pamiętam nazwy sklepu.

      Usuń
  9. Pani Asiu, jestem zachwycona ciepłem i pięknem wyrażania siebie, oj, bardzo lubię Pani bloga i konto na IG, taki relaks ...Mam pusty kąt i chyba Pani konsola byłaby idealna, mogę prosić o podpowiedź, gdzie taką Pani zakupiła? Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.Justyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia jestem:) Konsolę kupiłam dawno temu na vidaxl.pl, jest tam duży wybór i ceny ok, poszukaj. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  10. Dziękuję za info, bardzo mi miło, jestem Justyna, choć o tym nie wiesz , znamy się od bardzo dawna, miłego dnia J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że sama zastanawiam się nad ulepszeniem przedpokoju. Przedpokój mam smutny, jest po prostu brzydko bo brakuje mi w nim dekoracji, poza tym mam tam jedynie oświetlenie sufitowe i chciałabym dodatkowo postawić lampę stojącą, myślę o czymś takim:
    https://tutumi.pl/lampa-stojaca-podlogowa-loft-app905-6f.html

    Pomieszczenie jest całkowicie białe, ale widząc wpisy na tym blogu zaczynam przekonywać się do kropli czerni.

    Która może sprawić, że pomieszczenia stają się bardziej wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas w przedpokoju jest boazeria w stylu angielskim z mdf, pomalowana przez nas. To był dobry pomysł, ściana się juz tak nie brudzi jak dawniej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale po co Ci boazeria? :D tak jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło przepięknie! w ogóle niesamowicie podoba mi się to lustro, ta rama :) połączenie i pomieszanie stylów ale wyszło bardzo ciekawie i ze smaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo często aby ulepszyć mebel wystarczy pomyśleć o gustownych nóżkach czy innym elemencie który sprawi że będzie jak nowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń