poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Stolik na jednej nodze

 

Witam Was ciepło!

W naszym salonie pojawił się nowy mebel, a właściwie mebelek;)

Już od dawna myślałam o wymianie okrągłego małego kutego stolika na coś z ciut większym blatem, ale równie lekkiego wizualnie. Takie kute stoliki mam dwa, jeden w sezonie wiosennym i letnim stoi na balkonie, drugi w rogu w salonie przy kuchni. Kupiłam je w Tk Maxxie.

Myślałam najpierw o jakiejś małej szafce, ale taki pełniejszy mebel pewnie nie za dobrze wyglądałby w tym kącie. Dlatego jak zobaczyłam ten drewniany stolik na jednej nodze, w dodatku z tak pięknie postarzonym blatem i nogą, to wiedziałam, że to jest to. Stolik jest zgrabny, pomierzyłam go już w różnych miejscach w salonie i na pewno będę go wykorzystywać nie tylko tutaj. Dobrze wygląda też jako stolik boczny przy sofie, bo jest dość wysoki i ma dobrą wysokość do odkładania kubka czy innych przedmiotów.


Stolik znalazłam w wyszukiwarce FAVI.pl, a jest ze sklepu Impresje24.pl




 

Co jakiś czas przestawiam też ustawienie stołu, właściwie tylko o 90 stopni;) To jedyne szaleństwo z jeżdżeniem meblami w tym salonie i w tym mieszkaniu. Sama czasami siebie nie poznaję i chyba po prostu się starzeję;)) Jak sobie pomyślę, że kilka lat temu w poprzednim mieszkaniu przestawiałam meble właściwie z każdym większym sprzątaniem, to nie mogę się nadziwić, że tak mi się chciało;) Poza tym takie ustawienie jak teraz mamy jest naprawdę optymalne, stół jest blisko kuchni, tv trochę schowane i narożnik naprzeciwko, z którego dobrze się ogląda.



 

Na Instagramie pokazywałam Wam już ten jeden z najbardziej prostych patentów na wprowadzenie wiosny do domu, kiedy za oknem szaro buro i jeszcze drzewa są gołe, a tak bardzo chce się już zieleni. Wystarczy pójść na spacer na łąkę, czy na działkę i przynieść kilka gałęzi, wstawić je do wazonu (z wodą;) i poczekać kilka dni. Zadzieje się cud, pojawią się zielone pączki i listki. Uwielbiam ten patent i zawsze znoszę z działki gałęzie do domu. Najbardziej lubię mirabelkę i bez, bo mirabelka ma białe kwiaty, a bezowe gałązki mają ładne liście i długo stoją.









 

****

Ten tydzień będzie zdecydowanie krótszy i intensywny. W piątek po 6 tygodniach rehabilitacji odbieram w końcu mamę ze szpitala, a w sobotę jedziemy wszyscy razem do teściów na święta. W końcu będzie okazja do chwili odpoczynku, spotkania i rozmowy na spokojnie po tych szalonych i ciężkich tygodniach...

Trzymajcie się, pozdrawiam!

Asia

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sehr schön, der kleine Holztisch passt perfekt in das Milieu. Lovely Frühlingsdekoration überall. Ich wünsche Dir und deiner Familie fröhliche Ostertage!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mieszkanko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie u Was i przytulnie.
    Wesołych Świat Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, stylowy stolik. Idealnie wpasowany do tego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tutaj na ścianach jest u Pani ten kolor Snow Beckersa czy może inny? Czytałam post w którym właśnie wybrała Pani Snow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kolor Mellow Beckersa. Snow był w poprzednim mieszkaniu:)

      Usuń
  7. Pani Asiu gdzie kupiła pani szarą kurę, która stoi w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt wow - niesamowicie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się to prezentuje, ma Pani talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba bym się bał, że źle rozmieszczę masę i taki stolik się przewróci. Nie miałaś żadnych przykrych doświadczeń z tym stolikiem? Wygląda solidnie, ale czy to działa w praktyce?

    OdpowiedzUsuń