środa, 12 kwietnia 2023

Jeszcze świąteczny przedpokój


 

Cześć, witajcie!

Nie zdążyłam przed świętami wrzucić posta ze świątecznymi dekoracjami w przedpokoju, więc wrzucam teraz ku pamięci;) Były obowiązkowo i zające, i jajka;)

Nasz przedpokój lubię, pomimo tego, że mało w nim światła dziennego, ale radzimy sobie z tym oświetleniem górnym i bocznym. Lubię przede wszystkim za dwie pojemne szafy, w tym jedną na same kurtki, torebki i inne drobiazgi, która jest zaraz przy drzwiach wejściowych. 

Trochę brakuje mi tu jakiegoś siedziska, ale na to już za bardzo nie ma miejsca.

Tapeta w kratę na razie też jest ok, była dobrym pomysłem, bo nie widać na niej żadnych zabrudzeń, otarć itp., które byłyby widoczne na pomalowanej tylko ścianie. Pewnie za jakiś czas wymienię ją na inną...;)

Przy okazji wrzucam też kilka wiosennych migawek z salonu. Coraz ładniejsza pogoda sprawiła, że  myślami jestem już coraz częściej na balkonie;) Czekam tylko na weekend i wolną chwilę, kiedy będę mogła ogarnąć go i dosadzić więcej roślin:)

Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam!

Asia











 

14 komentarzy:

  1. Pięknie! Podziwiam nieustannie. Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się przerobić salon z aneksem na styl nowojorski. Oczywiście kuchnia musi pozostać bez zmian i stół też. Jaki wybrać kolor ścian (myślałam o cotton Candy beckersa w całym mieszkaniu ) ? Jakie krzesła wybrać? Jaką sofe? Dodam ,że panele będą w jodełkę francuską. Co ze ścianą gdzie wisi tv ? Wszędzie dać taki sam kolor czy jakoś ja wyróżnić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno coś doradzić "w ciemno", ale są pewne elementy charakterystyczne dla tego stylu. Proszę wpisać w wyszukiwarkę "salon w stylu nowojorskim", wyskoczy mnóstwo inspiracji;) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pięknie ! Asiu , bardzo jestem ciekawa jak poradziłas sobie z klimatyzacją w salonie? Czy zostawiłas tak jak była czy może w jakis sposób ukryłas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z klimatyzację nic nie robiłam, nie za bardzo jej sens i możliwość jej zakrycia. Nie jest to mój ulubiony element salonu, ale taki już zastaliśmy i trochę bez sensu byłoby rezygnować z niej, szczególnie że są latem takie dni, że bardzo się przydaje:) Więc zostawiłam i nie ruszam;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo lubię zaglądać na Pani bloga 😊 jest u Pani zarówno we wnętrzach jak i w sposobie prowadzenia bloga piękno i spokój 🥰 Z niezwykłą delikatnością, wyczuciem i wielkim talentem urządziła Pani dom, dziękuję też za sposób w jaki zaprasza nas Pani do swoich wnętrz ♥️
    Życzę wszelkiego dobra, piękna i prawdy 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Asiu! Jak zawsze u Ciebie ...przytulnie i ze smakiem. Podziwiam!! Mam pytanko...o osłonę kaloryfera. Czy to był gotowy produkt? jak się sprawdza u użytkowaniu i czy jest szansa na namiary na producenta lub sklep. Pozdrawiam...i dużo siły dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne udekorowane, chciałbym mieć takie zdolności jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Wszystko wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aranżacja wygląda przepięknie! Nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wystrój oraz ozdoby. Od razu w oczy rzucają się drzwi wewnętrzne. Co to za model, jeśli możemy spytać? Czy jest Pani z nich zadowolona? Wszystko w dobrym guście, ma Pani wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te zajączki. Szukałem podobnych ostatnio, ale nie udało mi się nic znaleźć. Jak już znalazłem to albo były bardzo małe albo były bardzo drogie. Może podzielisz się informacją, gdzie kupiłaś takie zajączki. Zapewne nie chcesz podawać nazwy sklepu, ale jakakolwiek wskazówka byłaby bardzo pomocna.

    OdpowiedzUsuń