sobota, 19 marca 2022

Osłona na kaloryfer

 

Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie!

Moje postanowienie o częstszych postach znowu spaliło na panewce... 

Ale tak czasami jest, że są rzeczy ważne i ważniejsze... 💛💙

 
 
*****

Dzisiaj tematem przewodnim jest osłona na kaloryfer, którą zamontowaliśmy już z miesiąc temu. Czaiłam się na nią odkąd tu mieszkamy, chciałam zasłonić kaloryfer, ale miałam obawy, czy będzie tu pasowała i przede wszystkim, czy nie zabierze ciepła.

W końcu zaryzykowałam i zamówiłam gotowca na vidaxl.pl i nie żałuję. Osłona okazała się idealna rozmiarem na nasz kaloryfer, nie zajmuje miejsca i nie zabiera ciepła, a jest właśnie sezon grzewczy, więc przez miesiąc mogliśmy to sprawdzić.

Kaloryfer żeberkowy, który mamy jakoś bardzo mi nie przeszkadzał, ale z osłoną jest zdecydowanie lepiej i estetyczniej. Żałuję, ze tyle zwlekałam z decyzją:)



 
Osłona ma wycięcia na dole z tyłu, dzięki temu niemal idealnie przylega do listwy przypodłogowej
 
 
Kończy się idealnie przy pokrętle od grzejnika


 
A jedyna przeróbka, jakiej musieliśmy dokonać, to wycięcie w obudowie na rurkę






 
Zdjęcia robiłam w różne dni, o różnej porze dnia, stąd też różne aranżacje okienne i poduszkowe:)



Nowością jest wisząca donica w oknie, do której posadziłam bluszcz hederę, wygląda to bardzo fajnie, świeżo i wiosennie, więc chyba skuszę się jeszcze na jedną lub dwie takie donice.


Pozdrawiam ciepło!

Spokojnego weekendu:)

Asia


12 komentarzy:

  1. Pięknie, stylowo...
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. ..a tam jak zawsze sielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzone do błogiego odpoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze bardziej przytulnie!...Świetna decyzja.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, wygląda zdecydowanie lepiej, zatem dobra decyzja, ale chyba troszkę
    ciepła kradnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby fajne, ale ogranicza przepływ ciepła i jeśli liczniki są na kaloryferach to po zimie może się okazać, że nagle bardzo dużo zapłacisz za ogrzewanie. Nie lepiej po prostu wymienić kaloryfery na nowoczesne i ładne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis. Takie dodatki robią naprawdę świetny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis! Te wnętrza robią naprawdę duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam że ta osłona doskonale uzupełniła to wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy taka osłona nie wpływa negatywnie na poziom ciepła w pokoju?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń