środa, 7 września 2022

Kuchenne skorupy

Cześć, dzień dobry! ;)

Przybyło mi ostatnio kilka kuchennych skorup. Niestety jak ognia powinnam unikać sklepów tzw. wnętrzarskich, z tekstyliami, meblami, wyposażeniem kuchni czy łazienki, bo niemal zawsze coś wypatrzę...;) Nawet robiąc zwykłe spożywcze zakupy w jakimś większym markecie, nie mogę ominąć działu tzw. gospodarstwa domowego:) A to jakiś ładny talerzyk, a to kubek, a to ścierka kuchenna, której akurat w takim wzorze jeszcze nie mam...;)

Ostatnio np. ze spożywczych zakupów wróciłam m.in. z takim błękitno-białym kubkiem

Zaszłam też do Duki, gdzie wołała mnie z półki taka oto piękna maselniczka, a dodatkowo na wszystko było -25%, więc skusiłam się i wzięłam jeszcze miskę w granatowe paski. Zakupiłam sobie też dizajnerski, turbo-robot ręczny:)

Maselniczka jest z nożykiem do smarowania, na zdjęciu ułożyłam go, nie wiem czemu, odwrotnie:))

Ta seria z Duki jest przepiękna, są jeszcze talerze, dzbanek, czy obrotowy talerz na przystawki. Wzór idealnie komponuje się z moimi skorupami ze staroci.



 Mamy wrzesień, a jak wrzesień, to wrzosy i wrzośce. Jakoś nie przepadam za nimi bardzo szczególnie, bo są takie jesienne po prostu;), ale niektóre rodzaje wrzośców wyglądają całkiem ładnie

 

 

 



Końcówka lata, to też jabłka i szarlotki:) Zrobiłam ostatnio całą dużą blachę, wyszła pyszna. Lubię łączyć mus jabłkowy z większymi kawałkami jabłek, lekko podduszonych, z cynamonem i cukrem. Pyszota...


 

 


 

Życzę Wam miłego dnia, trzymajcie się!

Asia

19 komentarzy:

  1. Monika Kurnicka07 września, 2022

    Asiu, bardzo lubię Twoje mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności 😍 pieknie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!co to za dywan w kuchni?gdzie go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dywan z firmy chemex, seria valley, kupiony na allegro

      Usuń
  4. Asiu, tvůj domov moc obdivuji odjakživa, co tvůj blog znám!
    V sobotu a v neděli jsem byla v Polsku kolem Jelení Hory a moc jsem na tebe myslela, i když bydlíš ve Waršavě.Taky by mne zajímalo, kde se takové věci od nábytku, koberců, po nádobí dá koupit.
    Nemůžeš nám ukázat, jak jsi udělala pokojíček dcerce? Jiřina z N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milá Jiřino, moc děkuji! A jsem moc ráda, že jste se mnou tolik let :) Pokud jste někdy byli ve Varšavě, zvu vás :) Co se týče nakupování - koberec koupený online, na Allegru, je koberec Chemex, viz jejich stránky. Ostatní doplňky, nádobí, jsou kolekce z různých míst, obchodů, bleších trhů. Pokoj dcery - poprosím ji, jestli jí můžu ukázat, pokud bude souhlasit, připravím příspěvek;) Moc Vás zdravím! :))

      Usuń
  5. Uwielbiam tekstylia. Nie wyobrażam sobie domu bez zasłon, firan, poduszek oraz kocy. Nadają charakteru, jednocześnie sprawiają, ze jest przytulniej. Nie są zwykle drogie, tak wiec niewielkim kosztem mozna zmienić kolorystykę albo styl danego pomieszczenia (o wiele trudniej jest przemalować mieszkanie czy kupić nowe meble).

    Duże znaczenie ma równiez dobór odpowiedniej wykładziny albo dywanu do mieszkania:
    https://www.wykladzinywapol.pl/polecane-produkty/carpet-concept

    Na stronie jest wiele inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Pani wnętrza, mogę zapytać z jakiej firmy ten piękny błękit w kuchni na ścianach?

    OdpowiedzUsuń
  7. He he.... skąd ja znam szlaban na sklepy wnętrzarskie? O ile o tekstylia sie nie obawiam, to przy ceramice biję się po łapach :DDD.
    Piękne te błękitne wzorki i bardzo podobają mi się Twoje kieliszki (zdradzisz skąd?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kuchnia my właśnie składamy swoją 😉 a z zakupami mam podobnie a to kubeczek a to ręczniczek nawet przy spożywczych zakupach pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiiekna kuchnia oraz salon :) Sama zwrócilam uwagę na tekstylia, nadają przytulności i sprawiają, ze pomieszczenie prezentuje się przepięknie. Dobrze bym się w nim na pewno czuła:
    https://sklep.voppi.eu/kategoria/zaslony/

    Od siebie polecam jeszcze stronę. Można znaleźć tam eleganckie zasłony oraz firany do mieszkania, u nas sprawdziły się zaciemniające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, uwielbiam Twoje wnętrza. Pamiętam jeszcze te w tonacji pomarańczy w starym mieszkaniu :) Ja już ograniczam zakupy, ze względu na brak miejsca na ich przechowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne, stylowe wnętrzne! Aż chciałoby się zamieszkać w tej kuchni. I te dodatki...kwiaty, tekstylia. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kuchnia. Gotowanie w niej to na pewno prawdziwa przyjemność

    OdpowiedzUsuń