niedziela, 7 lutego 2021

Nowa lampa i inne drobiazgi

 


Witam serdecznie!

W dzisiejszym poście znowu salon, ponieważ kupiłam ostatnio kilka drobiazgów, które chciałabym Wam pokazać. 

Na początek nowa, kolejna w naszym M, lampa stołowa:) 

Lampy stołowe, to moja miłość, nie wiem, ile ich mam, ale sporo... W samym salonie aktualnie doliczyłam się 4 sztuk... Często kupuję osobno podstawy i abażury i miksuję je. Tym razem kupiłam komplet, tzn. podstawę z abażurem. Lampę wypatrzyłam w Pepco, uwaga, za 60 zł... Jak na tak dużą i porządną lampę cena była bardzo atrakcyjna. Kusiło mnie, żeby wziąć dwie, ale na komodzie już byłoby ich za dużo, a do sypialni jest trochę zbyt przekombinowana, dlatego skończyło się na jednej:)

Lampa jest trochę w stylu glamour, ale od biedy można ją podciągnąć pod styl hampton:) Ma ładną srebrną podstawę i jasnoszary abażur, który daje ładne światło. No i jest wysoka, a takie lampy najbardziej lubię:)


Lampa stanęłą na komodzie i generalnie, jak pisałam już poprzednio, pozmieniałam trochę, tzn. lustro przewiesiłam z powrotem nad kanapę, bo ściana moim zdaniem straszyła pustką, a nad komodą na razie nie ma nic oprócz małego kinkietu na świecę.

Na próbę przestawiłam też stół krótszym bokiem do ściany i jednocześnie miejsce zmieniła ławeczka. W sumie takie ustawienie też jest ok i wszystkim pasuje, a przy wejściu do pokoju jest jeszcze więcej miejsca.

 


Z roślinnych akcentów pojawiły się wiosenne chabazie:)  

Te jasne kwitnące kwiatki, to sztuczne gałązki, które kupiłam w osiedlowym outlecie za parę złotych. Połączyłam je z żywymi gałęziami zerwanymi przy polnej drodze koło działki, które w zeszłą niedzielę przyniosłam i wstawiłam do wody. Po kilku dniach rozkwitły żółtawe pączki. 

Koszt takiej dekoracji, to w sumie 0 zł:) Polecam:)




Cały czas myślę o sztukaterii na ścianie przy stole i przy kanapie, muszę się w wolnej chwili za to zabrać, zrobić projekt i zmierzyć ilość potrzebnych listew. Im więcej o tym myślę, tym bardziej się przekonuję do tego pomysłu:)







Te poduszki w biało-granatowe paski, to również nowości z osiedlowego outletu. Generalnie są bardzo marynistyczne, jak widać na poniższych zdjęciach:) Mają nawet doczepioną aplikację w kształcie kotwicy:) Są takie mocno wakacyjne, może latem na balkonie będą fajnie wyglądały, a póki co kupiłam je ze względu na te paseczki i po prostu leżą odwrócone tyłem do przodu:)



Z Pepco mam jeszcze dwie doniczki - jedną białą na jakiegoś małego kwiata i metalową osłonkę na coś większego



A te piękne róże przyniosła mi z Biedry moja kochana córka:) No moja krew...


****

Mocno zimowy tydzień przed nami, a ja już marzę o wiośnie, reaktywacji balkonu i koszeniu trawy na działce...

No nic, czekamy na wiosnę Drogie Panie:)

Pozdrawiam Was serdecznie!

Asia

26 komentarzy:

  1. Mogła by Pani zdradzić adres tego outletu? Szukam właśnie takich poduszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Megasamie na Surowieckiego:)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź 😊 Proszę zajrzeć sobie na Dereniową 8 😜 tam też można znaleźć skarby.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. To właśnie drobiazgi tworzą wnętrze i jego klimat. W tym wnętrzu ma się wrażenie, że jest wszystko w punkt - nic dodać, nic ująć. Można podziwiać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie.. Pani Asiu , ciekawa jestem jak poradzila sobie Pani z klimatyzacją ? Pamiętam , że szukala Pani pomyslu na kamuflaż ..Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to moja bolączka ta klimatyzacja... Na razie nic z nią nie robiliśmy, ale najpewniej wymienimy obudowę na nową, bo nic innego mi nie przychodzi do głowy. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie dobrane dodatki :) Stylowe i gustowne wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki bardzo wakacyjne. Jestem jak zwykle oczarowana:) Asiu zapraszam też do siebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dodatki oraz nowa lampa :) Czasami drobiazgi tak bardzo mogę zmienić wnętrze. Twoje wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampa prezentuje się przepięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie skąd te podłużne wazony ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat lampa mi się tym razem nie podoba, jakaś taka wg mnie nieco bez wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochana jestem w tych detalach! Naprawdę cudowny salon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna lampa i dekoracje, które znajdują się w jej otoczeniu. Dekoracje i dodatki tworzą klimat mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wpis. Pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampy które znajdują się w tych wnętrzach zostały dobrane z ogromną starannością. Super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie pasuje tutaj ta lampa.

    OdpowiedzUsuń