wtorek, 18 czerwca 2024

Stolik niciak

 

 

Cześć, witajcie!

Kto obserwuje mnie na IG (o tutaj) wie, że jakiś czas temu pojawił się w naszym salonie nowy mebelek. Przy wejściu do kuchni mam taki kąt, gdzie jest idealne miejsce na podręczny niewielki stolik. Odkąd tu mieszkamy stały tu już różne stoliki i szafeczki - okrągły metalowy, kwadratowy na jednej nodze, szafka z sypialni, czy mała czarna komódka. 

Jednak od dłuższego czasu chodziło mi po głowie coś drewnianego, klasycznego, połączenie stolika z szafką i w końcu udało mi się taki znaleźć na olx.To stolik tzw. niciak, ma dwie szufladki, które-zakładam-służyły do przechowywania nici właśnie;) Jest w idealnym stanie, w ładnym, ciepłym kolorze drewna.

Co ważne, rozmiar niciaka jest taki jak trzeba, nie wystaje za bardzo, nie przeszkadza w ciągu komunikacyjnym, ale nie jest też za mały, co daje różne możliwości aranżacyjne;)

To kolejny krok w kierunku klasyki w naszym M i wprowadzeniu większej ilości drewnianych akcentów. Biel zawsze będzie u mnie na pierwszym miejscu, ale na "starość";) widzę, że dobrze jest ją przełamać ciemniejszymi dodatkami. 

Przy takich zmianach nie idę za modą, ale za tym, co mi się podoba, w czym czuję się dobrze. I tego Wam życzę, bo Wasze domy są dla Was, a nie dla innych:)

Z góry przepraszam za ilość zdjęć i miłego oglądania!

Pozdrawiam

Asia




















5 komentarzy:

  1. Niciak piękny. Najlepiej wyglądałby gdyby stała na nim tylko 1 rzecz i nie zasłaniała dolnego obrazu na ścianie. Wg mnie sam niski wazon z kwiatami na drewnianej podstawce na środku niciaka byłyby idealny. Za dużo rzeczy na takim małym blaciku wprowadza chaos. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Musze popracować nad aranżacją;) Pozdrawiam i dzięki za konstruktywny komentarz;)

      Usuń
  2. Dieser Tisch passt von allen am besten, denke ich. Elegant, smart, bietet einen guten Kontrast zur weißen Einrichtung.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wszystkie kompozycje pięknie!

    OdpowiedzUsuń